مجله اینترنتی یزدگلچین​​​​​​​

مشاغل خانگی عامل بهبود اقتصاد خانواده

امروزه مشاغل خانگی  طرفداران زیادی دارد و در حال رواج است . این شغل ها بهترین راه افزایش درآمد خانواده ها و مبارزه با مشکلات مالی و کاهش نرخ بیکاری است .

در کسب و کارهای خانگی مشارکت تمام اعضای خانواده لازم نیست و حداقل  فعالیت اقتصادی یک یا چند نفر از اعضای خانواده می تواند به این کسب و کار رونق ببخشد .

کار کردن در خانه کیفیت زندگی افراد را بهبود می بخشد چون هم  افراد بیشتری را به کار مشغول می کند و سطح درآمد را افزایش می دهد و هم احساس عزت نفس و استقلال و مفید بودن را بوجود می آورد . 

در این نوع کسب و کار، ارزش افزوده کالا ها و خدمات تولید شده  نصیب فرد  می شود و هزینه های اضافی را حذف می کند . در کسب و کار خانگی در وقت صرفه جویی می شود زیرا فرد مجبور به ترک خانه و ساعت ها ماندن در شلوغی خیابان ها و ترافیک نیست و می تواند با خیالی آسوده و بدون دغدغه به فعالیت اقتصادی در خانه بپردازد و خود کارفرمای خویش باشد . در کسب و کار خانگی والدین می توانند به جز کسب درآمد در تربیت و آموزش  کودکان  نیز موثر تر عمل کنند و آرامش را به خانه بیاورند . 

راه اندازی کسب وکار خانگی برای خانم ها بیشتر از آقایان سودمند است. چون در این صورت خانم ها می توانند وقت بیشتری برای خانواده و تربیت و پرورش فرزندان بگذارند.

نمونه مشاغل خانگی  برای زنان :

پخت و پز غذا، بافت تابلوفرش، تهیه و تولیداقلام دکوری و صنایع دستی نظیر کیف وکوله، دستبند وگردنبند ماه تولد، عروسک سازی، پرورش قارچ و گیاهان خانگی و دارویی، بسته بندی مواد غذایی و خوراکی ،  شیرینی پزی ، درست کردن ترشی خانگی ، تدارک جعبه های کادویی وپکیج های خوراکی برای مناسبت های خاص مثل عید نوروز ، ماه رمضان یا شب چله 

نمونه مشاغل خانگی برای آقایان:

بسیاری از آقایانی که به خصوص قشر جوان نظیر دانشجویان ونوجوانان که نمی توانند تمام وقت مشغول به انجام کاری شوند می توانند از طریق مشاغل خانگی ، پول تو جیبی قابل قبولی کسب کنند و حتی زندگی خود را با آن بسازند .

همچنین بسیاری از آقایان شغل های خانگی را به عنوان شغل دوم و راهی برای افزایش درآمد تلقی می کنند.

1) طراحی و پشتیبانی سایت: با استفاده از یک دستگاه رایانه و اینترنت پر سرعت می توانید یک سایت طراحی کنید و از این طریق کسب درآمد کنید اما لازم است از دانش طراحی سایت برخوردار باشید.

2)ترجمه: اگر به یکی از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمان، ترکی استانبولی و ... تسلط دارید به سادگی می توانید پروژه ترجمه بگیرید و در خانه بدون نیاز به سرمایه اولیه و ابزار کار خاص درآمد کسب کنید.

3) چاپ سیلک: چاپ طرح های سفارشی مشتریان روی لیوان، تی شرت، خودکار، کیسه های نایلونی، جعبه از طریق یک دستگاه اتوماتیک یا دستی چاپ سیلک 

4) ویراستاری: می تواند شامل ویراستاری صرفا ادبی، ویراستاری علمی یاهر دو مورد باشد. نیاز به سرمایه اولیه و ابزار خاص ندارد.

5) پرورش گیاهان زینتی ودارویی

در آخر فرد باید ببیند در چه زمینه ای از مشاغل خانگی علاقه دارد و همچنین مهارت مورد نیاز برای آن را هم در نظر بگیرد که اگر آن مهارت را نداشت در طی زمان آن مهارت را کسب کند. نکته قابل ذکر دیگر این است که فرد شغلی که برای خود انتخاب میکند مقطعی نباشد و بتواند در یک  زمینه مشخص کار خود را توسعه ببخشد . 

سایت های آماده ای وجود دارند که این قابلیت را دارند که افراد را به عنوان نماینده فروش خود به کار بگیرند بدون اینکه تخصص و مهارت خاصی بخواهند و تنها آشنایی عمومی از کامپیوتر و کار با موبایل هوشمند و تناسب کار با فرد کفایت می کند . این افراد می توانند در قبال هر مصرف کننده ای که از سایت با کد تعریف شده نماینده  ، خرید می کند درصدی به عنوان حق الزحمه دریافت کنند و به نوعی رابط خریدار و فروشنده می شوند و تا زمانی که آن مصرف کننده از سایت خرید می کند درآمد نیز پایدار است تنها وظیفه فرد ارتباط مداوم با مصرف کننده جهت تثبیت خرید و جلب رضایت او می باشد که این مستلزم مهارت فرد در پیگیری مصرف کننده از ابهام ها و نگرانی های او و انعکاس آن به مدیریت سایت و رفع آن می باشد . در این نوع کار افراد با سن بالاتر از 18 سال با هر جنسیتی  می توانند به کسب درآمد بپردازند . 

سایت yazdgolchin.ir  می تواند یکی از منابع معتبر جهت پشتیبانی کار در خانه و نیز تسهیل در فروش محصولات خانگی باشد .

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید